Escape from Tarkov/tr

From Escape from Tarkov Wiki
Jump to: navigation, search

Özellikleri[edit | edit source]

  • Hikaye güdümlü senaryo tabanlı izlenecek yol çok oyunculu oyun modlarından biridir. Akınları büyük ölçekli haritalarda arkadaşlarınla ​​ya da yalnız bir kurt gibi tamamla.
  • Tarkov şehrinin ve banliyölerinin eşsiz ve otantik yerlerinin birçoğunu keşfedin: vatandaş blokları, bir kimyasal tesis kompleksi, askeri üs, Tarkov şehrinin kalbi, özel yaşam alanı ve gerçek zamanlı hava koşulları ve günün saati değişimleri olan diğer yerler .
  • Gizli yerleri keşfedin - ayrılmış tesisler ve stoklar, kapalı TerraGroup ofisleri ve yeraltı depoları.
  • Şehirde neler olup bittiğini anlamanıza yardımcı olacak yararlı bilgiler ve öğeler bulun.
  • Eski düşmanlarla işbirliği yapın, öncelikleri değiştirin ve gizemleri çözmek için çevreye uyum sağlayın ve Tarkov'dan canlı olarak kaçın.

Savaş[edit | edit source]

  • HECS (Tehlikeli Çevre Muharebe Simülatörü) sistem modülü, Tarkov'dan Kaçış deneyimini destekleyen şeydir.
  • Hidrasyon, enerji, kan basıncı, kan kaybı, kırıklar, kontüzyon, toksisite, tükenme, titreme vb.Dahil olmak üzere ayrıntılı sağlık ve fiziksel özellikler sayesinde karakterinize daha bağlı olun.
  • Parçalı karakter hızı kontrolleri ve eğilme ve proning de dahil olmak üzere duruş pozisyonları ile karakterinizi özgürce kontrol edin.
  • Derinlemesine gerçekçi balistik ve mermi isabet fizik sistemi.
  • Silahı gerçek hayatta olduğu gibi hissetmeye hazır olun. Sıkışma, aşırı ısınma, zayıflama, yeniden yükleme, nişan alma, şarj etme ve tabii ki çekim de dahil olmak üzere normal silah operasyonunun fiziksel kavramlarına alışın.
  • Şimdiye kadarki en gelişmiş silah modlama sistemini keşfedin. Silahınızın taktik yeteneklerini eldeki duruma uyarlamak istediğiniz her şeyi değiştirin.
  • Durumsal avantaj elde etmek için çevre ile etkileşime geçin - ışıkları açın ve kapı etkileşim sistemi aracılığıyla taktik girişler yapın.

Karakter sistemi ve envanter[edit | edit source]

  • Ölürsen, donattığın her şeyi kaybedersin. Envanterinizin sınırlı bir alt kümesinin kurtarılmasını sağlamak için güvenli konteynerler ve sigorta kullanın (yalnızca başka bir oyuncu tarafından ölümünden sonra alınmamış ve çıkarılmamış ürünler için geçerlidir).
  • Kendinize, eşyalarınıza ve silahlarınıza uygun şekilde davranın. Hayatta kalmak ve odaklanmak için çok çeşitli ilaçlar kullanın. Zırhınızı, ateşli silahlarınızı ve soğuk çeliğinizi onarın. Suyu arıtın ve yiyecek rasyonlarınızı çözün.
  • Envanterinizi klasik yuva tabanlı bir şekilde yönetin. Göğüs teçhizatınızı gerçek bir profesyonel gibi düzenleyin ve değiştirin.
  • Gece görüş gözlüğü, radyo kulaklıkları, balistik yelekler ve kasklar gibi özel ekipmanlardan yararlanın.
  • Kullanmak ve takas çok çeşitli öğeleri almak için düşmüş düşmanları ve kapları yağma.
  • Deneyimleyin - puan kazanın ve seviye atlayın. Tekrarlayan eylemler prensibi ile eğitilecek yaklaşık 100 benzersiz beceri.
  • Yabancılarla işbirliği yapın veya bir arkadaşınız tarafından arkadan bıçaklanır (veya vurulur) - Tarkov'da kural yoktur.

Scavs'lerden sakının[edit | edit source]

  • Çığlığınız ne kadar yüksekse - o kadar hızlı gelirler. Tetik parmağını hazırla.
  • Yapay zeka güdümlü scav (ya da Scav) karşı oyna ya da isteğe bağlı olarak rastgele vites yükleme, silah (lar) ve sağlık durumuna sahip bir Scav olarak oyna.
  • Ölmek için endişelenmenize gerek yok - bir Scav olarak oynarken ana karakterinizin envanterinden hiçbir şey kaybetmeyeceksiniz.
  • Eğer bir Scav oynarken canlanırsanız, elde ettiğiniz ganimet ana karakterinizin saklanmasına aktarılır.

Faaliyetler[edit | edit source]

  • Çok sayıda muharebe dışı etkinlik yaşayın.
  • NPC satıcıları ile iletişim kurun ve ticaret yapın, özel ürünler ve görevler almak için güvenlerini kazanın.
  • Yapay zeka tarafından kontrol edilen diğer oyuncuların operasyonlarından ve olaylarından etkilenen gerçek zamanlı olarak değişen bir ekonomiye uyum sağlayın.
  • Yağmalarınızı bit pazarında ve açık artırmalarda satın.
  • Kendi mağazanız, koşucularınız ve özel fırsatlarınızla bir tüccar olun.
  • Zulalarınızla çalışın, karakterinizi iyileştirin, silahları onarın ve değiştirin, eşyaları inceleyin, haberleri ve dedikoduları öğrenmek için sohbet edin.
  • Eşsiz yeteneklerle kendi muharebe grubunu kur.
  • Saklanma yerinizi yükseltin

Sistem gereksinimleri[edit | edit source]

Component Minimum Önerilen
OS Windows 7/8/10 64-bit Windows 7/8/10 64-bit
CPU Intel Core 2 Duo, i3 2.4 GHz or AMD Athlon, Phenom II 2.6 GHz Intel Core i5, i7 3.2 GHz or AMD FX, Athlon 3.6 GHz
GPU DX11 compatible with 1 GB VRAM DX11 compatible with 2 GB or more VRAM
RAM 8 GB 12 GB veya daha fazla
Disk alanı 8 GB veya daha fazla 8 GB veya daha fazla
Ses kartı DirectX uyumlu DirectX uyumlu
Kalıcı İnternet bağlantısı Kalıcı İnternet bağlantısı