Scavs/tr

From Escape from Tarkov Wiki
Jump to: navigation, search
Shturman, a scav boss from the Woods map
Amidst the chaos and lawlessness, scarcity of vital provisions and territories, the first to lift up their heads are shady characters, unembarrassed by excessive moral or ethical restraints or quick to lose them under influence of conditions. They gather into packs, living by dog-eat-dog rules, cutting each other throats over a better piece. This is how yesterday's civilians become Scavs.
~ In game description

Kısa versiyonu Scavs olarak da bilinen Scavs, are a faction in Escape from Tarkov.

Açıklama[edit | edit source]

Arka fon[edit | edit source]

Scav.png

Şehirdeki aktif düşmanlıkların başlangıcında, öngörülebilir insani sonuçlara ek olarak, çatışan partilerin hem siviller hem de silahlı kuvvetleri için bir tehdit oluşturan özel bir eğilim gözlenmektedir. Açık çatışmadan önce şehirdeki gergin durum nedeniyle, Tarkov her türlü suçlu ve antisosyal kişilik için çekici koşullar geliştirdi. Buna ek olarak, yeraltı dünyasının gelişmesi, özellikle son yıllarda, daha önce doğrudan suçlularla ilişkili olmayan, ancak ahlaki ve etik eğilimleri nedeniyle, ilgili bazı durumlarda antisosyal eylemlere eğilimli olan belirli bir nüfus katmanının oluşmasını teşvik etmiştir. kendi çıkarları. Böylece, bu noktada, yağma, soygun ve silahlı saldırılara aktif olarak katılan grupların oluşumu Tarkov'da, her zaman sivil nüfusa ve hatta askeri personele karşı şiddetle birleştiğinde gözlemlenebilir. Son zamanlarda, bu gruplar yerli halktan - Scavs'tan bir takma ad kazandı.

Scav grupları oldukça çeşitlidir, farklı etnik, sosyal ve niceliksel kompozisyonun yanı sıra farklı ekipman seviyeleri ve kalitesi ve değişen sürdürülebilirlik derecelerine sahiptir. Şimdiye kadar, bu gruplardan üçü en kararlı ve organize olarak kabul edilir. Yani: Y. G. Zhilnov grubu (takma ad - Yarik, Yaga), B.S. Pashutin grubu (takma ad - Fiend), B.T. Stoporenko grubu (takma ad - Avukat).

Özet[edit | edit source]

Çöpçüler, haydutların yolunda yürümeye karar veren Tarkov yerlileridir. Esasen, bir Scav size tamamen farklı bir oyun deneyimi sunabilen bir yan karakterdir. Scav'ın yumurtlama yerinin ekipmanı, silahları, yeri ve zamanı rastgele belirlenir. Hideout[1] aracılığıyla oyuncular tarafından alınabilirler.

Gruplar[edit | edit source]

  • Grizzle silahlı grubu
  • Fen fakültesi mezunu Pashutin silahlı grubu (Takma ad - Fiend)
  • Yaroslav Grigoryevich Zhilnov (Takma ad: Yarik, Yaga)

Oynanış[edit | edit source]

Scavlar hem AI hem de oyuncu tarafından kontrol edilen karakterlerdir. Tüm haritalar Scav'ların zaten onları doldurmasıyla başlar ve bir baskın boyunca daha fazlası dalgalara ulaşır. Bu yumurtlama dalgalarından biri sırasında, oyuncu kontrollü Scav'lar maça katılacak. Atıklar rastgele çeşitli ekipmanlarla ortaya çıkabilir ve hatta değişen beceri seviyelerine sahip olabilirler.

Scav modu[edit | edit source]

Bir Scav olarak oynamak, oyunu kuralsız oynamak gibi, oyuncuların pervasız terk etmeye odaklanarak oldukça farklı bir oyun deneyimi yaşayabileceği bir oyun. Scav oyuncusu, AI Scavs ile birlikte ortaya çıkar - örneğin, harita için kilitli bir noktada, baskın için ayrılan zamanın ortasında. Scav taktikleri, baskın oyunun genel stilini değiştirir ve çoğu durumda, BEAR ve USEC oyuncularının hayatlarını zorlaştırırken, kendi aralarında da savaşır.

Bir baskın olarak bir scav olarak katıldığınızda, tüm AI scavlarla tarafsızsınız. Bu, herhangi bir şekilde ateş etmeyecek veya tepki vermeyecekleri anlamına gelir. Ancak, bir scava saldırırsanız (AI veya oyuncu olursa önemli değil) bir "hain" olursunuz ve tüm AI çöpleri düşmanca olur.

Not: Önce sana saldıran bir oyuncu scavı öldürürsen hain olmayacaksın.

Hideout'unuzdaki Intelligence merkezini yükseltmek, atma modunuzun bekleme süresini azaltmanıza olanak tanır.

Seviye 1 İstihbarat merkezi: Atma bekleme süresi % -15

Seviye 3 İstihbarat merkezi: Atma bekleme süresi ek süresi% -20 (toplamda% -35)

Scav olarak oynamakla ilgili en önemli şey, baskında öldürülürseniz, ana karakterinizin eşyalarından hiçbir şey kaybetmeyeceğinizdir ve hayatta kalırsanız, önbelleğe yağmaladığınız her şeyi ekleyebilirsiniz.

Başka bir deyişle, bu, öğeleri bulmak ve kaydetmek ve savaşta yer almak için alternatif bir yoldur, ancak Raid'e getirilen her şeyi kaybetme korkusu olmadan.

Ekipman[edit | edit source]

Birincil silahların sayısız mod varyasyonu olabileceğini ve aşağıda gösterilenlerin örnek olduğunu unutmayın.

Önemsiz şeyler[edit | edit source]

  • Rusça'da, Çöpçüler 'Tasarruf' veya 'Vahşi' olarak bilinir.

See also[edit | edit source]

  • hideout